EL CAMÍ DE SANTIAGO PER CARRETERA DESDE BARCELONA AMB EL C.C.PROVENÇALENC

lunes, 27 de julio de 2009

2a etapa 26 de juliol: Cervera-Barbastro (135km)

Escrivint des de Rabanal del Camino (León) , 01 d’agost de 2009

8.00h del matí, arribada d’en Jaume Vilanova a l’hostal Bonateca, ell serà qui ens acompanyarà com a motoritzat tot el nostre pelegrinatge fins a Santiago. Serà el Director tècnic de l’stage Camino de Santiago, això sí, a títol honorífic i gratuït, no hi ha pressupost per més!!!! El seu àlias de guerra és ‘caballero legionario paracaidista’....sense paraules, tot un dandy de pelis americanes (vegeu fotos)!!
La sortida, després de prendre un esmorzar en un bar de betzinera, és a les 8.45h camí d’Alfarràs, lloc de fer la parada tècnica intermitja!!
Poca circulació i carretera ben pavimentada. Hem decidit fer relleus cada 2km i així anem tirant milles....amb meta volant a Agramunt...arribem sense problemes a Alfarràs on prenem el 2n esmorzar amb el ja típic entrepà de 2 ous per continuar cap a Barbastro.
D’Alfarràs a Barbastro trobem un munt de tobogans amb disputa inclosa del maillot de la muntanya!! Avui sembla que se l’emportarà el Xavier, en els seus relleus sempre enganxa unes bones rampes!! La calor comença a ser mooooolt intensa i comencem a notar la fatiga!! Arribem a Barbastro amb 39º circulant no es noten massa, però el cos ens diu que estem deshidratats perquè just arribem a l’hostal i seiem a taula els líquids van a tope!!!!
Per la tarda dutxa, becaineta, i visita turística a Barbastro, que amb carinyo, però no dóna molt de sí, amb les canyes corresponents i sopar de gala marcida a la plaça del mercat amb un geladet a la Jijonenca mentre fem petar la xerrada! En Jaume té moltes experiències viscudes i poc temps per explicar-les!!
Fins demà!!
Pis Stop a Alfarràs!!

Sortida matinal amb el director a punt!!